Odpowiedzi

2010-02-20T13:54:32+01:00
(320 - 48)/320 * 100% = 2720/32 % = 85 %

jak masz pytania to pisz na pw
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:56:42+01:00
320 uczniów- 100%
48 uczniów- nie bierze udziału w SKO

320uczniów-48 uczniów= 272 uczniów
272 -jest to liczba uczniów ktorzy oszczędzają w SKO

więc to zadanie można obliczyc z proporcji, gdy:

320 uczniow-100%
272 uczniów- x%

272 * 100 / 320= 85 %

odp: 85% uczniów należy do SKO.


2010-02-20T14:02:59+01:00
Szkoła liczy 320 uczniów,a 48 z nich nie oszczędza w SKO.
320-48=272--->liczba uczniów oszczędzających w SKO
2720*100%:320 = 85 %

Odpowiedz:Do Szkolnej Kasy Oszczędności należy 85% uczniów szkoły.