Odpowiedzi

2010-02-20T13:57:01+01:00
Ta środkowa Gawania
Ta na dole Artura

Sorry
Mattinho ma racje
Nie patrzyłem na te "drogi" tylko jechałem po kolei.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:58:22+01:00
Artur - Ginewra
Gawain - Ragnall

Wszystkie partykuły, które kończą się na: nie piszemy łącznie stąd ten wybór.

Aha i ten co na górze napisał to nieprawda. Środkowa nie może być Gawaina, bo nienaturalnie piszemy łącznie ;)
1 5 1
2010-02-20T14:13:04+01:00
Ten co u góry nieprawda w środku nie morze być Gawaina (nienaturalnie pisze się łącznie)

partykuły które kończą się na nie piszemy łącznie

Artur - Ginewra
Gawain - Ragnall
2 5 2