Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:57:28+01:00
X-liczba dobrze rozw. zad
5-pk za dobrze rozw. zad
-2-pk za złe rozw. zad lub za brak odp

5x+ (15-x)*-2=54
5x -30+2x=54
7x=84/:7
x=12
Odp. Prawidłowo rozwiązał 12 zadań.
1 4 1
2010-02-20T14:02:21+01:00
Było 15 zadań.Za każdą dobrą odpowiedź otrzymywał 5 pkt. a za każdą zła lub brak odpowiedzi tracił 2 pkt.

Rozwiązując poprawnie 12 zadań zdobył 60punktów.

Zostały jeszcze 3 zadania które rozwiązał źle lub nie rozwiązał w ogóle.
Czyli od 60 punktów odejmujemy 3*2=60-6=54
Poprawnie rozwiązał 12 zadań.

Liczę na naj:)
:***