Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:05:18+01:00
SIEDEM CUDÓW KOMUNIZMU
1. Każdy miał pracę.
2. Mimo, że każdy miał pracę, nikt nigdy nie pracował.
3. Nawet mimo tego, że nikt nie pracował, plan był zawsze wykonany w ponad 100%
4. Nawet mimo tego, że plan był wykonywany w ponad 100%, nie można było niczego kupić.
5. Nawet mimo tego, że nie można było niczego kupić, wszyscy mieli wszystko.
6. Nawet mimo tego, że wszyscy mieli wszystko, wszyscy kradli.
7. Nawet mimo tego, że wszyscy kradli, nigdy niczego nie brakowało.

Prawdziwe oświadczenia, które kobiety składały w Brytyjskiej Agencji Wspomagania Dzieci.
1. Odnośnie nazwiska ojca moich bliźniaków, ojcem dziecka A jest X. Nie jestem pewna co do nazwiska ojca dziecka B, ale wierzę, że zostało poczęte tej samej nocy.
2. Nie jestem pewna co do tego, kto jest ojcem mojego dziecka, ponieważ będąc na imprezie wymiotowałam przez okno i zostałam niespodziewanie "wzięta od tyłu". Mogę dostarczyć listę osób obecnych na tamtej imprezie, jeśli to w czymś pomoże.
3. Nie znam nazwiska ojca mojej córeczki. Została poczęta podczas imprezy gdzie uprawiałam bez zabezpieczenia sex z przygodnie poznanym mężczyzną. Pamiętam tylko tyle, że sex był tak cudowny, iż zemdlałam.
4. Nie wiem kto jest ojcem mojego dziecka, ponieważ wszyscy wojskowi wyglądają dla mnie tak samo. Mogę tylko dodać, że nosił mundur wojsk królewskich.
5. Z terminu wynika, że moja córka została poczęta w Euro Disneylandzie... może to naprawdę jest magiczne królestwo?
2010-02-20T14:09:57+01:00
-eksport fiatów na zachód
-pomysł na złoty interes
-interesy Polski z Syjamem