Odpowiedzi

2010-02-20T13:58:53+01:00
Dzielnik Dzielnik
Wielokrotność Wielokrotność
Dzielnik Dzielnik
1 5 1
2010-02-20T13:59:30+01:00
15 liczby 60-dzielnik
10 liczby 1000-dzielnik
6 liczby 3-wielokrotność
42 liczby 6-wielokrotność
4 liczby 8-dzielnik
1 liczby 123-dzielnik
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:59:43+01:00
15 jest dzielnikem liczby 60
10 jest dzielnikem liczby 1000
6 jest wielokrotnością liczby 3
42 jest wielokrotnością liczby 6
4 jest dzielnikem liczby 8
1 jest dzielnikem liczby 123