Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:02:41+01:00
Wysyłanie kartek,Zakochani chodzą w ten dzień do restauracji na romantyczne kolacje. Ci, których na to stać, wybierają się na weekend do SPA czy też eleganckiego hotelu. Modne stało się wzajemne obdarowywanie prezentami. Wielu mężczyzn właśnie w ten dzień oświadcza się wybrance.
1 5 1
2010-02-20T14:03:37+01:00
W dzisiejszym świecie?
Zazwyczaj przed kartki z bardzo interesującymi i co roku tymi samymi wierszykami, kwiatami, czekoladkami, drogimi albo właśnie tanimi perfumami, biżuterią. Aż zbytnim i zaskakującym zainteresowaniem tą druga osobą.

A jak powinno być? Przez miłość. Miłość 24/7/365 ;)
1 5 1