Wyobraź sobie że jesteś przedstawicielem robotników strajkujących w wielkiej fabryce włókienniczej w XIX-wiecznej Łodzi. Zredaguj i napisz w punktach żądania, które w imieniu strajkujących przedstawisz właścicielowi fabryki.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Daje Naj dla najszybszego
Pozdro

2

Odpowiedzi

2010-02-20T14:10:08+01:00
Hejcio:)
Moje propozycje to;
1.Wieksze zarobki!
2.Mniej godzin pracy!
3.Szacunku dla pracowników!
4.Dostawanie niekiedy do domu wyrobów włukienniczych!
5.Wiecej przerw!
6.Dostawanie ubrań z fabryki!

Nie jestem pewna czy o to chodzi ale i tak licze na najjjjlepsze!:)
85 3 85
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:52:58+01:00
1 większe płace
2 koniec wyzysku dzieci
3 emerytury
4 renty dla poszkodowanych
5 większe izby mieszkalne
6 mniej godzin pracy
7 większe bezpieczeństwo

131 4 131