Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:07:38+01:00
1. Korzystamy z niego rozmawiając z Bogiem poprzez modlitwę .
2. Na Ewangelii w Kościele spotykamy się z Bogiem i dziękujemy mu za dary dla nas .




Przepraszam jak będzie źle :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:08:17+01:00
1. Przez poświęcanie jak największej ilości tego czasu na dobro. Nie koniecznie na modlitwę czy przesiadywanie w Kościele. Przez dorby uczynek, rozmowę z kimś bliskim. Na pewno nie przez bezczynne siedzenie przed komputerem czy telewizorem. Bóg dał czas, aby człowiek mógł pomóc drugiemu, by wykorzystywał i odkrywał swoje zdolności.
2. Spotkania z Bogiem to przede wszystkim odwiedzenie go u niego w domu ;) w Kościele, modlitwa... ale tak jak wcześniej wymieniałam, jakakolwiek forma pożytecznego spędzenia czasu z bliźnim. Te spotkania powinny być spokojne, nie powinniśmy się nigdzie śpieszyć, wyciszyć i otworzyć na Jego głos.
2 5 2