HEjkA...;pp
mAm zaDanko na PoNieDziałek nagroda bardzo ciekawa a zadanie proste....<33 prosze pomóżcie
Mam wybrać jeden z czworokątów . przygotowac do niego akcje reklamową ma to być plakat
i na nim jakieś śmieszne rymowanki np. Kwadraty na raty i do tego jakaś ciekawostka czy coś śmiesznego o tym czworokącie pomóżcie chce dostać szóstkę...;pp

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:07:59+01:00
KWADRAT
Kwadrat to jedyna figura, która ma wszystkie boki równe i wszystkie kąty proste!
Kosztuje jedyne 999zł i 99gr!
Jedyny w swoim rodzaju! Zapraszamy, robota na zamówienie :)
3 3 3
2010-02-20T14:13:34+01:00
Prostokąty mają cztery kąty.
Każdy kwadrat jest prostokątem, ale nie każdy prostokąt jest kwadratem.
Każdy prostokąt jest trapezem, ale nie każdy trapez jest prostokątem.
Jeśli masz jakieś wąty to idź rysuj prostokąty!
2 2 2