Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:12:04+01:00
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu w starozytnosci budowano w rzymie bardzo wiele drog... wlasnie z tad wzielo sie to powiedzenie
_____________
w winie prawda znaczy ze bardzo czesto kiedy ktos jest pijany to mowi rzecz ktore sa prawda a na trzezwo by ich nie powiedzial
_______________
kosci zostalz rzucone znacz ze cos juz sie stalo i nie mozna tego cofnac
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:15:04+01:00
Kości zostały rzucone - podjęcie nieodwołalnej decyzji
W winie prawda - przy winie można powiedzieć coś , czego powiedzieć się nie powinno
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu - Rzym jest jednym z pierwszych miast i wszystkie drogi, które były budowane zostały łączone z Rzymem .




Jak jest źle , to przepraszam .
2010-02-20T14:18:18+01:00
Kości zostały rzucone- stało się coś czego ju nie zmienimy. Dokonało się coś, więc już nic nie możemy zrobić.