Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:10:31+01:00
-Utlenianie się gazu
-Bawienie sie zapałkami
-Uzywać dezydorantów i podpalać ich
- zostawienie zapalonej swieczki
-Zwarcie się Liczników
-wypalanie kartki
-Palenie papierosa
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:10:37+01:00
Przyczyny:
-zabawa z zapałkami,
-zostawianie w domu dzieci bez opieki,
-wyciek gazu z butli,
-utlenianie się gazu,
-podpalanie przedmiotów,
-podpalenia,
- zostawienie zapalonej swieczki,
-zwarcia elektryczne,
-niedopałki papierosów,
Sposoby zapobiegania:
-sprawdzania butli z gazem przed wyjściem z domu,
zostawianie dzieci pod opieką,
-niebawienie się zapałkami,
-odpowiednie traktowanie przedmiotów łatwopalnych<
-niezostawianie dezodorantów pod ciśnieniem na dzialanie promieni słonecznych
-odpowiednie gaszenie niedopalkow,


7 2 7