Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:09:41+01:00
Oksymoron- sprzeczny epitet,np. ciepły lód
2 4 2
2010-02-20T14:13:25+01:00
Oksymoron - jest to zestawienie dwóch wyrazów o przeciwnych znaczeniach. Składa się z rzeczownika oraz odkreślającego go przymiotnika lub czasownika określanego przez przysłówek.
Oksymorony były bardzo popularne w czasach baroku, a teraz niektóre wychodzą z użycia, np ,,wirtualna rzeczywistość" .

:D:D:D:D:D:D
3 4 3