Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:20:51+01:00
Artykuł prasowy - ogólna nazwa drukowanej wypowiedzi publicystycznej - od notatki informacyjnej na temat polityczny, społeczny, kulturalny, sportowy - po krótki esej. Dobry artykuł powinien być przejrzysty kompozycyjnie, zawierać logiczny wywód, w którym kolejne argumenty stanowią potwierdzenie tezy lub opis sytuacji.
2010-02-20T14:30:23+01:00
Jakby ci to wytłumaczyć.
To tak
Nie wiem jak ci to wytłumaczyć.

Argument to stwierdanie obalające lub potwierdające sąd o czymś, a argument prasowy to coś podobnego tylko,że dany artykuł alebo się z czymś zgadza albo jest temu przeciwny.

Rozumisz?
Pozdro.