Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T20:55:35+02:00
Cytuje 3 zasade dynamiki Newtona :
III zasada dynamiki
Oddziaływania ciał są zawsze wzajemne. Siły wzajemnego oddziaływania dwóch ciał mają takie same wartości, taki sam kierunek, przeciwne zwroty i różne punkty przyłożenia (każda działa na inne ciało).

Kon ciagnie woz i on sie porusza dlatego ze sily maja rozne punkty przylozenia.
8 4 8
2009-10-14T20:58:19+02:00
Koń działa na wóz z taką siłą jaką wóz na konia, może tak być. III zasada dynamiki.

kon i wóz mogą się poruszać ruchem jednostajnym, więc siła wypadkowa równa się zero.

11 3 11