Przetłumacz pytania.

1. What date is the Party in the Park concert ?
2. Where is it ?
3. What thime does it start ?
4. What time does it finish ?
5. How much are the tickets ?
6. Who are the singers and bands ?
7. Who is Laura going with ?
8. Can Rosie go too ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:15:50+01:00
1.Jaka jest data imprezy w parku?
2. Gdzie jest?
3. O której się zaczyna?
4. O której się kończy?
5. Po ile są bilety?
6. Jacy wystapią piosenkarze i zespoły?
7. Z kim idzie Laura?
8. Czy Rosie też może iść?
1 5 1
2010-02-20T14:17:24+01:00
1. Jaka data jest stroną w koncercie Park?
2. Gdzie to jest?
3. o której godz. to zacząć?
4. pora to zakończyć?
5. Ile kosztują bilety?
6. Kim są śpiewacy i zespoły?
7. Co się dzieje z Laurą?
8. gdzie poszła Rosie - chyba ;p
1 3 1
2010-02-20T14:31:35+01:00
1. Jaka data Przyjęcie jest w koncercie Parku ?
2. Gdzie to jest ?
3. Jaki thime to zaczyna ?
4. Jaki raz to kończy ?
5. ile kosztuje są bilety ?
6. Który są piosenkarze i zespoły ?
7. Który Laura idzie z ?
8. Rosie Puszki idzie także ?
1 2 1