1.Jaki jest procesor 4 rdzeniowy firmy Intel?
2.Co to jest pamięć ROM i do czego służy?
3.Jak się nazywa element odpowiedzialny za kartę graficzną?
4.Jakie elementy muszą się znaleźć na płycie głównej? (5 elementów)
5.Co się stanie z pamięcią operacyjną,gdy przerwiemy zasilanie?
6.Standardowa wartość pamięci operacyjnej w teraźniejszych komputerach?
7.Najbardziej znane komputery 8 bitowe.
8.Co to jest bit i ile można za jego pomocą zapisać?
9.Nazwa pierwszego komputera,rok powstania.

Bardzo proszę o odp! mam to zadane na jutro!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T21:00:31+02:00
2. ROM- rodzaj pamięci urządzenia elektronicznego, w szczególności komputera. Zawiera ona stałe dane potrzebne w pracy urządzenia - np. procedury startowe komputera, czy próbki przebiegu w cyfrowym generatorze funkcyjnym.
3.Gniazdo PCI
4.gniazdo procesora, gniazda pamięci, złącza PCI, złącza zasilania, chipset
5. procesy przez nią wykonywane zostaną przerwane, jeśli coś nie zostało zapisane to zostanie utracone.
8.bit- najmniejsza ilość informacji potrzebna do określenia, który z dwóch równie prawdopodobnych stanów przyjął układ. Jednostka logiczna.
9.Eniac- 1945r
1 5 1
2009-10-14T21:37:54+02:00
2009-10-14T21:40:08+02:00
1. Intel Core 2 Quad (+ nazwa układu, np. Intel Core 2 Quad Q9550)
Kilka błędów:
3. PCI nie pociągnie 98% kart graficznych. Stosuje się PCI Express (PCI-E), a dawniej AGP
4. Chyba raczej chodzi o urządzenia: procesor, pamięć RAM, zasilacz, dysk twardy, układ graficzny
6. w komputerach biurowych: do 1gb
w komputerach do gier: od 3gb
7.
Atari 400
Atari 800
Atari 1200XL
Atari 1450XLD
Atari 800XL
Atari 600XL
Atari XEGS
Commodore 64
1 5 1