Zapisz przykladowe wypowiedzi na ktorych podstawie mozna wnioskowac o podanych cechach osoby.


przyklad : opryskliwy : daj mi spokoj. nie chce mi sie z toba gadac. odejdz stad.!

skromny.,zazdrosny ,roztargniony,nieobowiazkowy,nieufny,nieprzestepny,lekliwy,
dumny.



prosze pomocy .! <3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:20:59+01:00
Skromy - to nic takiego
zazdrosny - to nie sprawiedliwe ze ona żyje w luksusie , a ja ledwo wiążę koniec z końcem .
roztargniony - który dzisiaj mamy ?
nieobowiązkowy - nie chce mi się dziś pakować do szkoły . jutro to zrobię .
nieufny - podaj powody , dzięki którym mogę Ci zaufać
nieprzestępny - postaraj się bardziej o moja przyjaźń
lękliwy - mam lęk wysokości . nie wejdę na dach



mam nadzieję , że pomogłam , a jak nie to przepraszam
5 5 5
2010-02-20T14:31:50+01:00
Skromny:

-Jestes sliczna wiesz? Masz wyjatkowe rysy twarzy i te błekitne oczy.
- Ja? to niemozliwe. Jak zwykle przesadzasz

Zazdrosny:

- Denerwuje mnie zachowanie Twojego kolegi z bloku. Ciagle sie na Ciebie patrzy a z psem wychodzi o tej samej godzinie co Ty z Czika. A na dodatek nie wiem po co z nim rozmawiasz.
- Kochanie jak zwykle sobie cos uroiles. To tylko zwykly kolega

Roztargniony:

- Hallo?Pogotowie. Prosze szybko przjechac na adres Grabów 44
-Co sie dzieje?
-Moja mama stracila przytomnosc
-Juz jedziemy
-Tylko prosze pospieszcie sie
Nieobowiazkowy:
(jako rozmowa telefoniczna)
- Hej stary zrobiles juz z matmy te wykresy?
- Paweł daj spokoj odpisze jutro od jakiegos kujona. Kto by sie martwil takimi rzeczami.

Nieufny:

-Julia jest po wekeendzie przelozony ten sprawdzian z polskiego czy jednak piszemy jutro? Bo nie wiem czy mam powtarzac dzisiaj ten caly material?
- Nie wiem do konca ale chyba po wekeendzie
- Aha to ja moze pojde zapytac sie jednak nauczyciela.

Lekliwy:

-Idziesz z nami wieczorem do lasu. Dreszyk emocji, bedzie fajnie.
- Yyyy no nie wiem
-Oj przestan bedzie Ola i Paweł
- Bedzie ciemno i te wycie zwierzat. Jeszcze przede mna zaswieca sie jakies oczy idzcie beze mnie.

Dumny:

- Iza gdzie dostala sie Twoja siostra do szkoly
- Do technikum ochrony srodowiska
- Aha to chyba niezbyt ciekawe bo moja Klaudia poszla do liceum ogolnoksztalcacego i to na profil prawny


1 5 1