Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:18:03+01:00
Figury płaskie się radują gdy je dzieci rozumują ...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:19:42+01:00
Prostokąt — każdy jego wygląd zna. Zastosowanie też ogromne ma, bo to i stoły, biurka, krzesła dwa, czasami też i w budownictwie, sprawdza się że ha, ha . Prostokąt kąty proste cztery ma, a w tym kącie czasem zjawiam się i ja, bo gdy na lekcji przeszkadzam z impetem, do kąta mówią i koniec fety. Przekątne prostokąt ma jednakowe, przecinają się o dziwo w połowie. I z prostokąta robią się niestety, cztery figury trójkątne na kształt koperty. Prostokąt to figura, więc i ja ją znam, bo lekcje geometrii w jednym palcu mam. Wszystkie znane wam figury, urządziły wyścig z góry. Przybył kwadrat i trójkąty, kilka rombów, prostokąty. Wszystkie równo w rzędzie stały, sygnału startu wyglądały. Wyścig ruszył, więc figury, wystartowały szybko z góry. Pan kwadracik mimowolnie, stoczył z góry się opornie. Mały trójkąt choć w podskokach, z górki schodził na trzech bokach. A prostokąt bez popłochu, zsuwał się na dłuższym boku. Kto najszybciej był na mecie? Myślę, że już wszyscy wiecie
1 5 1