1. Jakie liczby należy wpisać w miejsca oznaczone kropkami ?
b)
0,3 dm ² = ... mm²
42 m² = ... km²
5,1cm²=...mm²
4891 km²=...ha
3a=...ha
25mm² = ... m²

² - kwadratowe

2. Ile conajmniej metrów kwadratowych ma powierzchnia owczarni dla 350 owiec , jeżeli dla 5 owiec trzeba przeznaczyć minimum 5 m² powierzchni ?

. poprosze obliczenia i odpowiedz.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T20:40:24+02:00
1. Jakie liczby należy wpisać w miejsca oznaczone kropkami ?
b)
1dm²=10000mm²
0,3 dm ² =3000mm²

1m²=1:1000000
42 m² = 0,000042km²

1cm²=100mm²
5,1cm²=510mm²

1km²=100ha
4891 km²=489100ha

1a=1:100
3a=0,03ha

1mm²=1:1000000
25mm² =0,000025m²

ZAd2Ile conajmniej metrów kwadratowych ma powierzchnia owczarni dla 350 owiec , jeżeli dla 5 owiec trzeba przeznaczyć minimum 5 m² powierzchni ?

5m² ---- 5owiec
1m²-----1owca
350m²----350 owiec

Potrzeba minimum 350m²
11 4 11
2009-10-14T20:43:15+02:00
0,3 dm2 = 30 cm2
42 m2 = 0,000042 km2
5,1 cm2 = 510 mm2
4891 km2 = 489100 ha
25 mm2 = 0,25 cm2

350 m2
5 2 5
2009-10-14T20:43:59+02:00
B)
1/ 3000
2/ 0.000042
3/ 510
4/ 4.891000
5/ 0.03
6/ 0.000025

c)
350:5=70
70*5=350m kwadratowych
4 2 4