Odpowiedzi

2010-02-20T14:24:22+01:00
1:20000
1cm->2000cm
1cm->20m
1,5cm->x
x=30m

1cm->20m
2,5cm->y
y=50m

Obw= 2x +2y = 2*30m + 2*50m = 160m
odp. Należy kupić 160m siatki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:27:49+01:00
Witaj
dane a=1,5cm, b=2,5cm, skala 1 : 2000
szukane obw. działki w rzeczywistości
obw. na mapie = 2(a+b) = 8cm
obw. rzeczywisty = 8cm*2000 = 16000cm = 160m
Aby ogrodzić całą działkę należy kupić 160m siatki.

..................pozdrawiam