Kupiłeś przez internet towar z którego nie jestes zadowolony.napisz list do firmy która ci go sprzedała...
*poimformuj co i kiedy kupiłeś
*poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na e-mail
*podaj dwie wady kupionego towaru
*powiedz jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraż nadzieję na szybką reakcję.

2

Odpowiedzi

2010-02-20T14:21:28+01:00
* inform you and when you bought
* complain on long time the expectation and the lack of reaction on e-mail
* pass two defects bought goods
* say what solution you wait and wyraż hope on quick reaction.
2010-02-20T14:24:21+01:00
Dzień Dobry. 20 października zakupiłam na waszej stronie buty nike. Miały dojść one 26 października, a doszły z opóźnieniem bo dopiero 30. Pomimo tego w prawym bucie jest naderwana podeszwa. Niestety zaszła również pomyłka, ponieważ zamawiałam rozmiar 38, a otrzymałam 41. Nie jest to tania rzecz, dlatego chcę prosić o wymianę na naprawione i z odpowiednim numerem buta. Jeśli nie, zgłoszę reklamację. Na odpowiedź czekam do 5 listopada.

Z góry dziękuje imię i nazwisko.


;)