Odpowiedzi

2010-02-20T14:22:16+01:00
Z jednej strony nie... poniewaz jest to troche niebezpieczne. Bala bym sie o zycie swoje i swoich bliskich. Jednak z drugiej strony tak bo ten zawod jest tajemnicz i zawsze ciekawy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:22:48+01:00
Chciałabym, ze względu, że mogłabym pomagać ludziom w róznych sprawach, probmemach, a takzesprawiałoby mi to przyjemność.
1 1 1
2010-02-20T14:24:27+01:00
Ja nie chciałambym być sędziom gdyż zawsze można wydać zły wyrok i skazać niewinnego człowieka. puźniej ktoś moze mieć do mnie żal i będzie czychał na moje życie. to jest dochodowy zawód lecz niebezpieczny.