Określ czy poniższe zadania są prawdziwe czy fałszywe:
a) Zapalenie wątroby typu B jest jedną z chorób przenoszonych drogą płciową
b) Na choroby przenoszone drogą płciową zapadają tyko ludzie z tzw. marginesu społecznego
c)choroby przenoszone drogą płciową są znane od wielu lat
d)ludzie chorzy na AIDS przez pewien czas czują się dobrze
e)nigdy nie zarażę się HIV ani inną chorobą przenoszoną drogą płciową
f)HIV rozprzestrzenia się tylko wśród narkomanów i homoseksualistów
g)choroby przenoszone drogą płciową szerzą się na całym świecie

3

Odpowiedzi

2010-02-20T14:24:51+01:00

a) Zapalenie wątroby typu B jest jedną z chorób przenoszonych drogą płciową
falsz

b) Na choroby przenoszone drogą płciową zapadają tyko ludzie z tzw. marginesu społecznego
falsz
c)choroby przenoszone drogą płciową są znane od wielu lat
prawda
d)ludzie chorzy na AIDS przez pewien czas czują się dobrze
prawda
e)nigdy nie zarażę się HIV ani inną chorobą przenoszoną drogą płciową
falsz
f)HIV rozprzestrzenia się tylko wśród narkomanów i homoseksualistów
falsz
g)choroby przenoszone drogą płciową szerzą się na całym świecie
prawda
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:26:02+01:00
A) prawda
b) fałsz
c) prawda
d) prawda
e) fałsz (to zależy wyłącznie od Twoje trybu życia, zarazić się możesz nawet w szpitalu czy studiu tatuażu, więc odpowiedź nie może być konkretna, bo wszystko się może zdarzyć ;) )
f) fałsz
g) prawda
1 5 1
2010-02-20T14:26:32+01:00



a)prawda
b)fałsz
c)prawda
d)prawda
e)fałsz
f)fałsz
g)prawda