Odpowiedzi

2010-02-20T14:30:36+01:00
Tam gdzies z boku musi byc takie male x to kliknij wyskoczy okienko bedzie wylącz i anuluj to nacisnij wylocz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:04:35+01:00
Jeśli ten pasek włancza sie przy starcie to usuń skrót z folderu auto start jeżeli nie możesz go zamnknąc kliknij alt+ctrl+delete kliknij procesy na nazwe programu i zamknij proces teraz wjdze do panelu sterowania włącz dodaj/usuń program znajdz nazwe paska i kliknij usuń po ponownym uruchomieniu komputera nie powinno go być