Odpowiedzi

2010-02-20T14:31:59+01:00
Utwór ten dedykuje ... , ponieważ zawsze mogę na nią/niego liczyć.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałam.. :/ ;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:40:43+01:00
Książkę dedykuję swojemu przyjacielowi L.W. W imię naszej przyjaźni i pamięci, którą mu oddaje. Oraz wszystkim, którzy przeczytali i przeczytają tą książkę. Którzy doświadczyli podobnych przeżyć, jak te w niej zawarte.
16 1 16