Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:17:45+01:00
Punkt A :
r = 81cm = 0,81m
T = 0,3s
V = ?
V = s : T
(U nas {s - czyli drogą} będzie promień)
V = 0,81m : 0,3s = 2,7m/s

Punkt B :
n = 3 obr/sek
V = 2,7m/s
r = ?

Wiesz, nie wiem który to jest dobry wzór na promień czy :
r = n * V
czy
r = V : n

To ja Ci zrobię na ten, i na ten, a Ty pewnie w zeszycie masz prawidłowy i sobie przepiszesz albo obliczenia na ten pierwszy albo na ten drugi wzór,

I wzór:
r = n *V
r = 3obr/sek * 2,7m/s = 8,1m

II wzór:
r = V : n
r = 2,7m/s : 3obr/sek = 0,9m

Mam nadzieję że pomogłam ;)
6 3 6
2010-02-20T16:08:42+01:00
Punkt A :
r = 81cm = 0,81m
T = 0,3s
V = ?
V = s : T

V = 0,81m : 0,3s = 2,7m/s

Punkt B :
n = 3 obr/sek
V = 2,7m/s
r = ?

r = n * V
czy
r = V : n

I wzór:
r = n *V
r = 3obr/sek * 2,7m/s = 8,1m


II wzór:
r = V : n
r = 2,7m/s : 3obr/sek = 0,9m
9 1 9