Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:39:36+01:00
Szkoła nikt tam wytrzymac nie zdoła.
Pierwiastki potegi i algebra
to jakaś koszmarna męka.
Ale cóż na to poradzic od tego jest szkoła
By w nasze głowy Wiedze Wpajać
a my sie musimy męczyc i wstawać z rana.

Mam nadzieje ze pomoglam :):) Sama wymyslilam hehe :D
1 3 1
2010-02-20T14:40:57+01:00
W szkole wieczne zamieszanie
Stresu talerz na śniadanie
Później uwag na osłodę
szczyptę krzyku, dodać wodę
takie danie nam wychodzi
ktoś ośmieli się , spróbuje ?
chyba szkoła nie smakuje.


1 5 1