Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:38:19+01:00
480t:180t ~ 2,6.
2,6 x 3ha=7,8 ~ 8.
odp. Trzeba posadzić ok.8 ha lasu ;]


~- w przybliżeniu :)
nie ma takiego znaczka na klawiaturze :D
3 2 3
2010-02-20T14:38:40+01:00
480/180≈2⅔
2⅔*3= 8/3*3=24/3 =8


Odp. Trzeba posadzić co najmniej 8ha lasu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:39:22+01:00
3 ha pochłaniają rocznie 180 ton pyłów w ciągu roku
1 ha pochłania 180/3 = 60 ton pyłów w ciągu roku
480/60 = 8 ha
odp
trzeba posadzić 8 ha lasu
4 3 4