Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:39:26+01:00
X-miara kąta ostrego
5x-miara kata rozwartego

x+5x+x+5x=360°
12x=360°/:12
x=30°

Odp.kąt ostry ma miare 30°
16 4 16
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:41:57+01:00
Dane:
x-miara kąta ostrego

5x-miara kata rozwartego

__________________________________

x+5x+x+5x=360°

12x=360°/:12

x=30°

Nie jestem na 100% pewna czy dobrze ale na 99,9 % to poprawny wynik ;))
Licze na naj ;)
25 4 25