Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:46:03+01:00


x = ilosc biletów normalnych
y = ilość biletów ulgowych

x+y = 40
x*15 + y*(15-20%*15) = 504

x+y = 40
15x +12y = 504

-15x-15y=-600
15x +12y = 504

y=32
x+32 = 40/-32

y=32
x= 8

1 5 1
2010-02-20T14:47:53+01:00
X- ilosc biletow normalnych
y- ilosc biletow ulgowych

cena bil. normalnego - 15 zl
cena bil. ulgowego - 12 zl

x*15+y*12=504
x+y=40

(40-y)*15+12y=504
600-15y+12y=504
600-3y=504
-3y=-96
y=32
x+y=40
x+32=40
x=8
1 5 1
2010-02-20T14:57:19+01:00
X-bilety normale
y-bilety ulgowe
x+y=40,x=40-y
15x-wartość biletów normalnych
y*(15-20%*15)=y*(15-3)12y-wartość biletów ulgowych

15x+12y=504
podstawiamy x=40-y
15*(40-y)+12y=504
600-15y+12y=504
-3y=504-600
-3y=-96/:(-3)
y=32-ilość biletów ulgowych

x+y=40
x+32=40
x=40-32
x=8-ilość biletów normalnych
spr
15x+12y=504
15*8+12*32=504
120+384=504
504=504
L=P
odp.było 8 biletów normalnych i 32 biletów ulgowych