Jesli napiecie przylozone miedzy koncami zmniejszymy o dwa razy to natezenie pradu w tym przewodniku...........razy
(co zrobi i ile razy)

jesli napiecie przylozone miedzy koncami przewodnika zwiekszymy 3 razy to natezenie pradu w tym przewodniku.....razy
(co zrobi i ile razy)

2

Odpowiedzi

2010-02-20T14:43:47+01:00
Jesli napiecie przylozone miedzy koncami zmniejszymy o dwa razy to natezenie pradu w tym przewodniku zwiększymy 2 razy.

jesli napiecie przylozone miedzy koncami przewodnika zwiekszymy 3 razy to natezenie pradu w tym przewodniku zmniejszy się 3 razy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:45:00+01:00
Jesli napiecie przylozone miedzy koncami zmniejszymy o dwa razy to natezenie pradu w tym przewodniku zwiększy się 2 razy
(co zrobi i ile razy)

jesli napiecie przylozone miedzy koncami przewodnika zwiekszymy 3 razy to natezenie pradu w tym przewodniku zmniejszy się 3 razy
(co zrobi i ile razy)

Napięcie jest odwrotne do natężenia
3 2 3