Odpowiedzi

2010-02-20T14:45:15+01:00
W filiżance, która nie została przykryta.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:45:46+01:00
Woda szybciej wystygnie w nie przykrytej filiżance, ponieważ w tej 2 para woda nie będzie mieała gdzie "uciec" i będzie trzymała ciepło.
2 3 2
2010-02-20T14:46:17+01:00
Ta filiżanka nie przykryta szybciej wystygnie ponieważ para bedzie uciekała i stygła a w dtugiej tej przykrytej para nie bedzie uciekała i bedzie tak jakby podgrzewała dodatkowo wodę.
2 1 2