Odpowiedzi

2010-02-20T14:50:11+01:00
Dane:
a=0,2m
b= 0,35m
Szukane:
P=?
ilość farby
--------------------------------------
P=a*b
P=0,2*0,35
P=0,07 m kwadratowego
Pole powierzchni blatu wynosi 0,07 m kwadratowego
Obliczamy ilość blatów
12 :0,07=171,4
Taką puszką farby można pomalować 171 blatów o podanych wymiarach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:52:19+01:00
P=0,2m x 0,35m
0,2*0,35=0,07

12 : 0,07=171,4

można wymalować 171blatów