Uzupełnij zdania.
Grecy sa uwazani za tworcow......,czyli nauki,ktorej zadaniem jest poszukiwanie odpowiedzi na najwazniejsze dla czlowieka pytania.Uczeni nazywamy....starali sie dowiedziec,w jaki sposob powstal....... i jaki jest cel ludzkiego........

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:53:23+01:00
Grecy sa uwazani za tworcow FILOZOFII,czyli nauki,ktorej zadaniem jest poszukiwanie odpowiedzi na najwazniejsze dla czlowieka pytania.Uczeni nazywamy FILOZOFAMI starali sie dowiedziec,w jaki sposob powstal ŚWIAT i jaki jest cel ludzkiego ŻYCIA.
Mam nadzieję, że pomogłam......
Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam...... Moja imienniczko
Oraz zapraszam do znajomych...
:D:D:D:D:D
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:55:19+01:00
1. Filozofii
2.Filozofami
3.Świat
4.Życia
2 5 2
2010-02-20T18:04:51+01:00
Filozofii
filozofami
świat
istnienia
2 3 2