Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:01:51+01:00
Dane:
a=0,90m
h= 80m
Szukane:
P trójkąta=?
P kwadratu=?
obwód kwadratu

--------------------------------
obliczamy pole trójkąta
P=1/2 a*h
P= 1/2*0,9*80
P=36m kwadratowych Pole trójkąta wynosi 36 m kwadratowych

Pole kwadratu też wynosi 36 m kwadratowych (warunek zadania)
Zatem bok kwadratu wynosi
36=a do kwadratu
a= 6 m
Obliczamy obwód kwadratu
4*6m = 24m
Długość płotu działki kwadratowej wynosi 24 m
2010-02-20T15:03:15+01:00
P=a*h/2
P=90*80/100=72m2

72=a^2
a=pierwiastek z 72
a=8,49

Ob= 4*8,49= 33,96m płotu
2010-02-20T15:13:30+01:00
P Δ = ½ a × h
P Δ = ½ 0,9 m × 80 m = 36 m ²
P kwadratu =a²
a² = 36 m² / √
a = √36 m
a = 6 m
Obw.kwadratu = 4 × a
Obw. kwadratu = 6 m × 4 = 24 m
Odp.Długość płotu wynosi 24 m .