Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:56:36+01:00
W=F*h
h=3m
F=m*g
g=10N/kg
m=5 kg
F=10 N/kg*5 kg=50N
W=50N *3m=150J
1 5 1
2010-02-20T15:00:12+01:00
W = F * s
W - praca
F - siła
s - droga (u nas tą droga jest wysokość - h)
h = 3m

F = m *g
F - siła
m - masa
g - przyśpieszenie ziemskie
F = 5kg * 10N/kg = 50N

W = 50N * 3m = 150J

;)
2010-02-20T15:02:42+01:00
M - masa ciała
h - wysokość
s - droga
g - przyspieszenie ziemskie
W - praca
F - siła

dane: szukane:
m = 5 kg W = ?
h = s = 3 m
g = 10 N/kg
W = F × s
F = m × g
W = m × g × s
W = 5 kg × 10 N/kg × 3 m ( kg skrócą się) = 150 J
Odp: Kula o masie 3 kg wykona pracę 150 J.