Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:57:08+01:00
"ja i Ojciec jedno jesteśmy"- to znaczy że my i nasz tata ten widzialny mamy takie same geny, my mamy coś po ojcu. znaczy też to że my i nasz Ojciec niewidzialny czyli Bóg jesteśmy do siebie podobni bo przecież Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo. Naszych ojców łączy to że Jeden i drugi nas stworzyli. Jeden poprzez Słowo, a drugi fizycznie.
1 5 1
2010-02-20T15:01:44+01:00
To znaczy, że Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty to Trójca Święta. Te trzy osoby boskie mają tę samą wspólną naturę. Ojciec jest tym samym Bogiem, co Syn.
2010-02-20T15:17:38+01:00
Wydaje mi sie ze chodzi o to ze Jezus i jego ojciec to przeciez jedna osoba. To dwie osoby zamkniete jakby w trojjednym Bogu.
Nalezy to tez rozumiec ze to co nalezy do Jezusa to nalezy do Boga.
Mysle ze to poprawne rozumowanie.Pozdrawiam