Odpowiedzi

2010-02-20T15:00:00+01:00
- przestrzeganie zasad higieny osobistej ;
- nieprzetrzymywanie moczu ;
- regularne wypróżnianie pęcherza ;
- niedoprowadzenie do stanów chorobowych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:01:41+01:00
Przestrzegac higieny osobistej

myc okolice intymne by zapobiec namnazaniu sie bakterii i infekcjom bakteryjnym.

dbać o nerki, nie wystawiac ich na zimno, noszenie bluzek zakrywajacych nerki
unikanie siedzenia na zimnych poweirzchniach
1 1 1