Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:05:52+01:00
Podstawy trapezu równoramiennego maja dł: 18cm i 12cm, a kat ostry alfa=45stopni. oblicz wysokosc, pole i obwod rombu.

Wysokość = 3 cm


Pole= (a+b) h ; 2
p= 30h;2
P= 45 cm kwadratowych

Ob= 18 + 12 + 2*c

c= 3pierwiastki z 2

Ob= 30 + 6 pierwiastków z 2


Jeśli chcesz to mogę dokładniej wytłumaczyć na priv
2010-02-20T15:29:22+01:00
A=18cm
b=12cm

18-12=6
6:2=3 <---- wysokość

P=1/2*(a+b)*h=1/2*(12+18)*3=1/2*30*3=15*3=45cm(kwadratowych)

Obw= 18cm+12cm+2*3√2=30cm+6√2cm