Odpowiedzi

2010-02-20T15:12:37+01:00
Moja miejscowość ma dla mnie znaczenie <bardzo duże>, bo sentymentalne.Urodziłam się tam i mieszkam w nim od dziecka. Mam tam wielu przyjaciół i znajomych.Jest tam wiele ulubionych miejsc, w których bardzo lubię przebywać. ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:48:02+01:00
Miasto w którym mieszkam jest dla mnie bardzo ważne ponieważ to tam się urodziłam i to tam jest mój dom. Jest w nim wiele miejsc, które kocham i z którymi wiążą się moje najpiękniejsze wspomnienia. Tam mieszka moja rodzina i są moi wszyscy przyjaciele. Ucze się w nim już (ileś) lat i rozwijam swoje pasje. Nigdy nie chce się z niego wyprowadzać to tam chce mieszkać, założyć rodzine i wychować swoje dzieci.