1)szkolny komitet rodzicielski wygospodarował 2140 zł na zakup sprzetu.Kupiono telewizor za 1389 zł i magnetowid za 699 zł. Za reszte postanowiono kupic kasety wideo.jena kaseta kosztuje 6 zł 40 gr.ile kaset kupiono??


2)zakupiony prezent ania obwiazała wstążka. pudełko miało wymiary 10cm na 10 cm- to jest podstawa
boki= 10 cm na 25 cm

a kokarda zawierała jeszcze 60 cm wstązki. ile metrów wstązki zuzyła ania na obwiazanie prezentu?? jaka czesc całej wstążki stanowi kokarda??



prosze o dobra odpowiedz

2

Odpowiedzi

2010-02-20T15:16:35+01:00
Na 1 tylko mam

2140-1389-699=52zl

52/6,40=8.125 czyli 8 kaset
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:21:05+01:00
A.)2140-(1389+699)=52zł
52:6,40=8.125≈8
Kupiono 8 kaset.

b.) Zależy, jak obwiązała ten prezent:
*Jeżeli w jedna stronę, to:
10×2+25×2+60=130cm

*Jeżeli w dwie strony, to:
10×4+25×4+60=200cm
3 4 3