Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:16:41+01:00
A) 1410*2(2-2) 1410*2*0 = 0
b) 12(2+0,4)-0,4*2=24+4,8-0,8=24+4=28
2010-02-20T15:17:53+01:00
A) x=2
1410x(x-2)= 1410 * 2 *(2-2)=0

b) x=2
12(x+0,4)-0,4x=12*(2+0,4)-0,4 *2= 28,8-0,8=28
2010-02-20T15:22:41+01:00
A) x=2
1410x(x-2)

1410x(x-2)=1410x²-2820=1410*2²-2820=1410*4-2820=5640-2820=2820

b)12(x+0,4)-0,4x
x=2
12x+4,8-0,4x=11,6x+4,8=11,6*2+4,8=23,2+4,8=28