Odpowiedzi

2010-02-20T15:29:35+01:00
Pole rombu P = 24a = 2400m²
{1ar(1a) = 100m², jest to kwadrat o boku 10 metrów}
pole rombu obliczamy
P= (a*b)/2 {gdzie a i b to przekątne rombu}
a = 80m
b = ?
(a*b)/2 = 2400
ab = 4800
80b = 4800
b = 4800:80 = 60
b = 60m
Odp. Ścieżka biegnąca wzdłuż drugiej przekątnej ma 60m.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:31:47+01:00
P=24ary= 2400m^2
d1=80m
d2=?

P=d1*d2*1/2

2400=80*d2*1/2
2400=40*d2
d2=60

odp. Druga ścieżka ma długość 60metrów