Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:31:03+01:00
Rozumiem, że mam zrobić tylko zaznaczone?
32.1:
2. must meet
3. must wash
4. must learn
5. must go
6. must win
7. must be
32.4:
2. C
3. A
4. E
5. B
32.5:
3. needn't
4. had to
5. must
6. mustn't
7. must
8. had to
9. needn't
2010-02-20T15:39:00+01:00
32.1
2. must meet
3. must wash
4. must learn
5. must go
6. must win
7. must be

32.4
2 - c
3 - a
4 - e
5 - b

32.5
3. needn't
4. had to
5. must
6. mustn't
7. must
8. had to
9. needn't