Odpowiedzi

2010-02-20T15:29:12+01:00
Można to określić na wiele sposobów. Np. dzięki temu, że jest sakrament spowiedzi możemy oczyścić swoją duszę i sumienie z grzechów, które popełniliśmy, przy czym jesteśmy bliżej Boga, który jest naszym ojcem. Dzięki temu, że odpuszcza nam nasze winy, uwalniamy się od grzechu, a nasza dusza staje się czysta. Mamy wtedy spokojniejsze sumienie i nie musimy dalej kłamać czy też grzeszyć w dany sposób.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:37:58+01:00
Człowiek jest wolny dzięki komuś kto mu tę wolność dał. Dawniej niewolnik miał swojego pana, który decydował o jego niewoli lub wolności. Tak tez jest z Jezusem. To On decyduje czy nasze grzechy są odpuszczone czy zatrzymane, tzn. On podejmuje czy jesteśmy związani z grzechem jak niewolnicy, czy wolni od niego. Dlatego to od Jezusa zależy czy nasza dusza jest wolna czy związana. Wyprowadza nas z niewoli grzechu poprzez swoje Miłosierdzie.
1 5 1