Odpowiedzi

2010-02-20T15:23:56+01:00
Jeżeli dzielisz to przesuwasz przecinek w lewą stronę o ilość zer

21,24:10=2,124
5,82:10=0,582
0,81:10=0,081
12,3:100=0,123
26:100=0,26
0,06:100=0,0006
2,01:1000=0,00201
42:1000=0,042
0,6:1000 =0,0006
2010-02-20T15:24:28+01:00
Przesuwamy przecinek:

2,124
0,583
0,081
0,123
0,26
0,0006
0,000201
0,0042
0,0006
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:26:37+01:00
21,24:10=2,124

5,82:10=0,582

0,81:100,081

12,3:100=0,123

26:100=0,26

0,06:100=0,0006

2,01:1000=0,00201

42:1000=0,042

0,6:1000=0,0006

Bo jak dzielisz przez jakąś liczbę typu: 10, 100, 1000, 10000, itd., to przesuwasz przecinek o tyle miejsc w lewo, ile zer jest w liczbie, przez którą dzielisz.

Tak samo jest z mnożeniem przez te liczby, tylko wtedy przecinek przesuwa się w prawo=)