Odpowiedzi

2010-02-20T15:37:44+01:00
SPOKOJNY zimne:Labradorski, Wschodniogrenlandzki ciepłe:
Północnorównikowy, Karaibski,
ATLANTYCKI zimne:Kanaryjski,Benguelski ciepłe:Północnoatlantycki,Gwinejski
INDYJSKI zimne:Somalijski,Zachodnioaustralijski ciepłe:Mozambicki,Monsunowy

3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:47:11+01:00
Południowy:
prąd zimny: Antarktyczny prad Okolobiegunowy, Dryf Wiatrów Zachodnich
prad cieply:

SPOKOJNY:
zimny:Kalifornijski, Peruwiański
cieply:Alaski, Północnopacyficzny

ATLANTYCKI:
zimny:Kanaryjski, Benguelski
cieply: Gwinejski, Brazylijski

INDYJSKI:
zimny: Zachodnioaustralijski, Dryf Wiatrów Zachodnich
cieply:Południoworównikowy, Madagaskarski

ARKTYCZNY:
zimny:Wschodniogrenlandzki, Labradorski
cieply:Norweski,
3 3 3
2010-02-20T16:00:39+01:00
POŁUDNIOWY
ciepły: Brak
zimny: Antarktyczny Prąd Okołobiegunowy, Prąd Falklandzki
SPOKOJNY
ciepłe: Północnopacyficzny, Prąd Wschodnioaustralijski
zimne: Prąd Zachodnioaustralijski, Prąd Kalifornijski
ATLANTYCKI
ciepłe: Zatokowy (Golfsztrom), Północnoatlantycki
zimne: Kanaryjski, Benguelski
INDYJSKI
ciepły: Prąd Madagaskarski, Prąd Mozambicki
zimne: Prąd Zachodnioaustralijski, Dryf Wiatrów Zachodnich.
ARKTYCZNY
Ciepły: Prąd Norweski, Prąd Północnoatlantycki
Zimny: Prąd Wschodniogrenlandzki, Prąd Labradorski

Pozdrawiam i liczę na naj.
4 3 4