Odpowiedzi

2010-02-20T15:27:00+01:00
0,76 * 100 = 76 litrów
Odp.W 100 kg ziemniaków jest 76 litrów wody ;]
30 4 30
2010-02-20T15:28:46+01:00
0,76*100kg=76kg
odp. w 100kg ziemniaków jest 76kg wody.
21 3 21
bardzo dobrze zrobiłaś zadanie tylko w odpowiedzi powinno być 76 litrów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:29:16+01:00
Siedemdziesiąt sześć setnych masy ziemniaka stanowi woda. Ile kilogramów wody jest w 100 kg ziemniaków

skoro ⁷⁶/₁₀₀ stanowi woda...
mamy 100kg.

⁷⁶/₁₀₀•100 kg= 76 kg. (100 i 100kg nam się skróci)

Odp: W 100kg. ziemniaków jest 76 kg. wody.

Zad. 1 str. 149
a) 10•4,31= 43,1
0,061•100= 6,1
0,6•1000= 600
b) 5,6•100= 560
1,36•1000= 136
0,02•1000= 20
c) 1000•0,2=200
0,7•100= 70
1000•1,6= 1600
d)10²•1,34= 100•1,34= 134
2,8•10³= 2,8•1000= 2800
10⁵•0,06= 100000•0,06= 6000

moja siostra ma tą samą książkę ;)
23 4 23