Odpowiedzi

2010-02-20T15:28:15+01:00
Bóg jest miłością mojego życia O O O panie mój ty jesteś moim panem ty jesteś moim panem ty jesteś moim panem na zawsze już
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:28:34+01:00
Pomyslem na zycie moze byc kierowanie sie przykazaniami,uczeszczanie na Msze Św. oraz czesta modlitwa, odmawianie rózanca i czytanie fragmentów Bibli.
2010-02-20T18:08:50+01:00
Pomysłem na życie według ewangelii może być życie według przykazań bożych, robienie dobrych uczynków, nie grzeszenie, odmawianie modlitw, uczęszczanie na niedzielną mszę świętą.
1 5 1