Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:40:41+01:00
Drogi Maćku
Bardzo dziekuje ci za twoj list.Strasznie zazdroszcze ci pogody jaka u Ciebie jest. Mimo ze liczylam ze zima w tym roku bedzie bardzo sroga, nie spodziewalam sie ze az tak ! Owszem na poczatku bylo nawet znosnie tylko -10. Zalozylo sie gruba kurtke i do szkoly. Najgorsze zaczelo sie w ferie. Temperatura spadala do -15. Kiedy pewnego dnia spytalam sie mojej mamy ile jest odpowiedziala ze bylo -30. Nawet nie wiesz jakie bylo moje zdziwienie. Pisales ze u Ciebie jest 30 stopni. U nas to samo tylko.. z mala roznica . Jest na minusie ! Teraz kiedy zaczelismy chodzic do szkoly, poprawilo sie. Jest moze -10 a czasami nawet 0!. Wszystko sie zaczyna roztapiac.Mimo ze narzekalam wtedy ze jest tak zimno teraz zdalam sobie sprawe ze wolalabym te -30 niz ta cala woda na podworku ! To jest okropne !
Nie moge sie doczekac wakacji albo chociarz wiosny.Chce nosic krotkie spodenki a nie wiecznie te dlugie jeansy !

Caluje, Monika
2010-02-20T15:48:35+01:00
Drogi Justinie !

U mnie wszystko dobrze. Tylko jest bardzo zimno. Wszedzie leży śnieg , na drzewach szron . Samochody mają trudność , aby przejechać . Muszę codziennie odśnieżać. U ciebie na pewno bardzo ciepło ? Zazdroszcze ! Też bym chciała być teraz tam u ciebie tak jak we wakacje. Za rok znowu się spotkamy.
Już nie mogę się doczekać !
Pozdrawiam
[Twoje Imię]